
Gezondheidsinterventies onder de loep: drie klassieke valkuilen
Gebruik maken van gedragskennis bij het maken van je gezondheidsinterventie of -campagne zorgt voor een groter en langduriger effect op je doelgroep. Maar dat is
Gebruik maken van gedragskennis bij het maken van je gezondheidsinterventie of -campagne zorgt voor een groter en langduriger effect op je doelgroep. Maar dat is
Wat is gedragsverandering voor jou: nudging of beleid? Een catchy campagne of een aanpassing in het systeem? Of kies jij voor de veilige optie: allebei?
Connecties in onze hersenen tussen verschillende concepten (bijvoorbeeld ‘CEO’ en ‘man’) kunnen ervoor zorgen dat ons gedrag niet strookt met onze bewuste overtuigingen (bijvoorbeeld: ik ben sterk voorstander van emancipatie). Hoe werkt dit precies? En wat kun je als marketing- en communicatieprofessional doen om deze onbewuste associaties en stereotypes te doorbreken?
Herken je dat gevoel wanneer je een belangrijke presentatie voor werk nog moet voorbereiden, je nog 15 mails open hebt staan én collega’s je maar
Nina Rigtering volgde de Incompany training van de Behavior Change Academy bij Interpolis. Nina vindt het belangrijk dat het verzekeringsproces voor de klant zo soepel
1. Waarom ben je de Postacademische Opleiding tot Gedragsveranderaar gaan volgen? Ik had behoefte aan verdieping in de keuzes die ik maakte in mijn werk.